Strona 3 z 3

Re: Jagtiger -Bovington

: 30 gru 2018, o 22:57
autor: Trooper85
bigmodel pisze: 30 gru 2018, o 08:00 Ogniwo miało po dwa zęby, tak jak napisał Pancerny
Oto Tył zawieszenia Jagtigera - wersja Porsche

Obrazek

Widać dwa zęby prowadzące gąsienice.
Co ciekawe, widać że wewnętrzny ząb jest mocno starty ? ( niższy) od zewnętrznego.

Pozdrawiam
Jacek
To jest zdjęcie prototypu czy seryjnego?
Pancerny pisze: 30 gru 2018, o 19:36 Jeszcze kilka zdjęć pokazujących dwa zęby ogniwa głównego gąsienicy Jagdtigera. Również w gąsienicy nowszego typu z monolitycznymi łącznikami. Wyłamywanie/ścieranie wewnętrznego rzędu zębów wynikało po prostu z wadliwej konstrukcji zawieszenia.
Na wszystkich zdjęciach to typowe podwozie od Króla. Tylko na pierwszym jest koło napędowe w wersji z gęsto rozstawionymi zębami.

Re: Jagtiger -Bovington

: 31 gru 2018, o 18:47
autor: Piterpanzer
Panowie, czytam te śmieszne teorie i nie wierzę, że w dobie dostępnej literatury i rysunków technicznych piszecie takie banialuki. Kurduplowaty wzrost wewnętrznego zęba wynika li tylko i wyłącznie z kształtu kola napędowego.
Obniżono ten ząbek, by nie obcierał o stożek koła.
King tiger tracks1.jpg
King tiger tracks1.jpg (85.82 KiB) Przejrzano 415 razy
Najlepszego na Nowy Rok!