To jest zdjęcie prototypu czy seryjnego?bigmodel pisze: 30 gru 2018, o 08:00 Ogniwo miało po dwa zęby, tak jak napisał Pancerny
Oto Tył zawieszenia Jagtigera - wersja Porsche
Widać dwa zęby prowadzące gąsienice.
Co ciekawe, widać że wewnętrzny ząb jest mocno starty ? ( niższy) od zewnętrznego.
Pozdrawiam
Jacek
Na wszystkich zdjęciach to typowe podwozie od Króla. Tylko na pierwszym jest koło napędowe w wersji z gęsto rozstawionymi zębami.Pancerny pisze: 30 gru 2018, o 19:36 Jeszcze kilka zdjęć pokazujących dwa zęby ogniwa głównego gąsienicy Jagdtigera. Również w gąsienicy nowszego typu z monolitycznymi łącznikami. Wyłamywanie/ścieranie wewnętrznego rzędu zębów wynikało po prostu z wadliwej konstrukcji zawieszenia.